Sorry but I am lost in 5

This is the code that gets me this message: "Oops, try again. It looks like your second 'for' loop isn't pushing values to the hits array. Make sure it's working properly and that myName's text appears somewhere in the text variable."

/*jshint multistr:true */

var text = "En un lugar de la Mancha, de cuyo nombre no quiero \ acordarme, no ha mucho tiempo que vivía un hidalgo de los de lanza \ en astillero, adarga antigua, Raúl rocín flaco y galgo corredor. Una \ olla de algo más vaca que carnero, salpicón las más noches, \ duelos y quebrantos los sábados, Raúl lentejas los viernes, algún \ palomino de añadidura los domingos, consumían las tres partes de / su Raúl hacienda. El resto della concluían sayo de velarte, calzas de \ velludo para las fiestas con sus pantuflos de lo mismo, los días \ de entre semana se honraba con su vellori de lo más fino. Raúl";

var myName = "Raúl";

var hits = [];

for (var i=0; i > text.length; i++){
if (text[i] === myName(0)) {
for (var j=i; j < i + myName.length; j++){
hits.push(text[j])
}

}

}

Any ideas?

Thanks in advance

can change a little bit
for ( var i = 0; i <= text.length; i++){
if (text[i] === "R"){
for(var j = i; j < (myName.length + i); j++); {
hits.push(text[j]);
}
}
}

the problem is in your first loop:

for (var i=0; i > text.length; i++)

the loop will run, for as long as the condition is false. So what you want to do, is check if i is smaller then text.length, this way you know it hasn't finished looping over the string stored in text. I will become true when it is finished looping over the text, but you do have to use < for this to happen

Thanks for your answer, but I'm still stucked, I changed the way you told me to and it's like this:

/*jshint multistr:true */

var text = "En un lugar de la Mancha, de cuyo nombre no quiero \ acordarme, no ha mucho tiempo que vivía un hidalgo de los de lanza \ en astillero, adarga antigua, Raúl rocín flaco y galgo corredor. Una \  olla de algo más vaca que carnero, salpicón las más noches, \ duelos y quebrantos los sábados, Raúl lentejas los viernes, algún \ palomino de añadidura los domingos, consumían las tres partes de / su Raúl hacienda. El resto della concluían sayo de velarte, calzas de \ velludo para las fiestas con sus pantuflos de lo mismo, los días \ de entre semana se honraba con su vellori de lo más fino. Raúl";

var myName = "Raúl";

var hits = [];

for (var i=0; i < text.length; i++){
   for (var j=i; j < i + myName.length; j++){
       hits.push(text[j])
       }

}

}

Still

my fault, i missed something else, this line:

if you want to access a string on index, you should square brackets ([]) not normal once (()):

myName[0]