Problem 19. Hériter d'une fortune

https://www.codecademy.com/fr/courses/ruby-beginner-fr-FR-ijkr8/3/4

Link to exercise, please?

mon_message = Message.new(Paris,Tokyo)

is not supposed to be inside the class. It shoudl be written on line 16 or beyond.

est pas censé être à l'intérieur de la classe. Il doit être écrit sur la ligne 16 ou au-delà.

... (Paris, Tokyo)

are strings that should be in quotes.

sont des chaînes qui devraient être entre guillemets.

("Paris", "Tokyo")

don't change

Il doit être écrit sur la ligne 16 ou au-delà.

No he said its about 'sujet' :confused:

We're moving backwards, now. Please re-read the topic, paying close attention to the line that instantiates a new object.

Nous nous dirigeons vers l'arrière, maintenant. S'il vous plaît relire le sujet, en accordant une attention particulière à la ligne qui instancie un nouvel objet.

Still waiting for a link to this exercise, please.

Toujours en attente d'un lien à cet exercice, s'il vous plaît.

https://www.codecademy.com/fr/courses/ruby-beginner-fr-FR-ijkr8/3/4?curriculum_id=535e93005d81962043000001#

I've invited a member from whom we may get some insight into the lesson checker (SCT); have not been able to pass the lesson (starting from lesson 16) and get the same error reported.

Je l'ai inventé un membre dont nous pouvons obtenir un aperçu de la leçon checker (SCT); ont pas été en mesure de passer la leçon (à partir de la leçon 16) et obtenir la même erreur signalée.

ok perfect thanks!!
u help me a lot!

There is a problem with the SCT for this exercise. Due to an error, it is looking for the word, ujet. So, add a comment at the end of your code that contains that word, for example ...

class Message
    @@messages_envoyes = 0
    def initialize(de, a)
        @@messages_envoyes += 1
        @de = de
        @a = a
    end

end

class Email < Message
    def initialize(sujet)
        @sujet = sujet
    end

end
mon_message = Message.new("Paris", "London")
mon_email = Email.new("Down and Out")

# ujet