Mixed Messages: cliche Reggaeton lyrics

This was an easy project, it took about an hour and I hope you have fun when giving it a try

const subject = ['Mami', 'Bebecita', 'Mi amor', 'Bebe', 'Nena linda']; const verb1 = ['yo quiero', 'yo puedo', 'yo vengo a', 'voy a']; const verb2 = ['encenderte', 'amarte', 'ligarte', 'darte', 'prenderte', 'devorarte', 'cumplir tus fantasias']; const adjective = ['suave', 'lento', 'rapido', 'fuerte', 'duro']; const time = ['hasta que salga el sol', 'la noche entera', 'toda la noche', 'hasta el amanecer', 'todo el dia']; const extra = ['sin anestesia', 'sin compromiso', 'sin miedo', 'face to face', 'con un blunt', 'so nasty',]; const wordPicker = (arr) => { const word = Math.floor(Math.random() * arr.length); return arr[word]; } const sentence = () => { const subjectWord = wordPicker(subject); const verb1Word = wordPicker(verb1); const verb2Word = wordPicker(verb2); const adjectiveWord = wordPicker(adjective); const timeWord = wordPicker(time); const extraWord = wordPicker(extra); return `${subjectWord}, ${verb1Word} ${verb2Word} ${adjectiveWord} ${timeWord} ${extraWord}`; } console.log(sentence());