Gran IF

En el ejercicio 15 de PYTHON llamado el GRAN IF, cada vez que intento lanzar la consulta o se me queda colgado la web y tengo que recargar o tengo un error que me lo indica en la linea 152 cuando unicamente tengo 12 lineas.

https://www.codecademy.com/es/courses/python-beginner-es-8u81b/4/1?curriculum_id=53a32847fed2a88075000001#

1) Something went wrong :( 
Click Close to try again or refresh the page.

2) File "/root/adapter/runners/python/base_runner.py", line 46, in start
  File "python/cli_runner.py", line 77, in handle_command
  File "python/cli_runner.py", line 119, in execute
UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xc3 in position 38: ordinal not in range(128)

that looks seriously, could you copy paste your code to the forum? So we can have a look at the code as well, the url of the exercise will display my own code

Asegurate de que the_flying_circus() de como resultado True

def the_flying_circus():
    if (1 > 0) AND (1 = 1):    # Empezá a programar acá.
        print True# No te olvides de indentar
        # el código dentro de este bloque.
    elif 1 < 0:
        print False# Seguí acá.
        # Podrés agregar la sentencia else, también.
    else:
        print "Ok!"
print the_flying_circus(1)

your function doesn't have a parameter, so you can't pass a argument when calling the function:

print the_flying_circus()

this line:

if (1 > 0) AND (1 = 1):

why all the brackets? This is python, no need for those brackets. and is case sensitive (make it lowercase), and if you want to compare use 2 equal signs: 1==1

Your function doesn't return anything, it only prints True or False but doesn't return it

Muchas gracias, cierto es que el comparador lo estaba poniendo mal y no habia escrito tampoco RETURN por tanto nunca devolvería ningún valor.

Muchas gracias. Para la proxima ya no se me ovlida :slight_smile: