FAQ: Bag-of-Words Language Model - BoW Dictionaries

This community-built FAQ covers the “BoW Dictionaries” exercise from the lesson “Bag-of-Words Language Model”.

Paths and Courses
This exercise can be found in the following Codecademy content:

Natural Language Processing

FAQs on the exercise BoW Dictionaries

There are currently no frequently asked questions associated with this exercise – that’s where you come in! You can contribute to this section by offering your own questions, answers, or clarifications on this exercise. Ask or answer a question by clicking reply (reply) below.

If you’ve had an “aha” moment about the concepts, formatting, syntax, or anything else with this exercise, consider sharing those insights! Teaching others and answering their questions is one of the best ways to learn and stay sharp.

Join the Discussion. Help a fellow learner on their journey.

Ask or answer a question about this exercise by clicking reply (reply) below!

Agree with a comment or answer? Like (like) to up-vote the contribution!

Need broader help or resources? Head here.

Looking for motivation to keep learning? Join our wider discussions.

Learn more about how to use this guide.

Found a bug? Report it!

Have a question about your account or billing? Reach out to our customer support team!

None of the above? Find out where to ask other questions here!

[spoiler]2019-03-06T22:00:00Z

the code runs but there is no output. does is have something to do with the language?
why is that so?
would appreciate feedback :smiley:
this is my code:

from preprocessing import preprocess_text
def text_to_bow(some_text):                    #  defining text_to_bow() to accept the variable some_text
  bow_dictionary = {}                          #  setting bow_dictionary empty
  tokens = preprocess_text(some_text)          #  calling preprocess_text() on some_text and we'll call it 'tokens'
  for token in tokens:                         #  iterating over each token in 'tokens'
    if token in bow_dictionary:                #  see if you find token in the dictionary
      bow_dictionary[token] += 1	           #  got one! increment that token's count by 1 and go at it again
    else:                                      #  nothing
      bow_dictionary[token] = 1                #  gotta start somewhere  
  return bow_dictionary                        #  thanks for comming bill's in the mail

print(text_to_bow("דשמעה קליה ביממא. שהקול אינו נשמע ביום כבלילה: עובדא. דבדק מעי''ט ולא מצא והשכים ומצא ולא היה תרנגול זכר עד ששים בתים וסמך רב מרי על התרנגול והתיר את הביצה: מברא. גשר: מיצרא. חבל קשור בראשי שתי יתדות אחת תקועה בשפת הנהר מזה ואחת תקועה בשפת הנהר מזה ועץ קצר מוטל לרוחב הנהר ועוברין בו בדוחק על ידי שאוחזין בחבל ועוברין: במאי אוקימתא. לדרבי יוסי ב''ר שאול: אימא מאתמול הואי. דכיון דרובא ביממא ילדן אי לא בדק תלינן ביממא: דרבי יוחנן לא שכיחא. הלכך בדאיכא זכר כיון דקים לן דאינה יולדת בלילה תלינן כרבי יוחנן אבל בדספנא מארעא לילד בלילה שכיח טפי מיצתה רובה: תומא שחיקא. שומין שחוקין: לגלויא. הנחש שותה ממנו אם מוצאו מגולה ומטיל בו ארס: אם כן. דחד שיעורא לתרוייהו: שיעורו של זה כו'. להכי לא יליף שאור מחמץ משום דחמץ בככותבת דלא תימא דיו לבא מן הדין להיות כנדון ושאור נמי בככותבת להכי כתביה בהדיא לשעורי בשיעורא זוטא ושיעורא רבא ולהכי נקט כותבת דבהכי הוי יתובי דעתא כדמפרש טעמא ביומא (דף עט.) אי נמי שיעורין הלכה למשה מסיני: לית להו דרבי זירא. בתמיה והא קרא בהדיא כתיב: פתח הכתוב בשאור. שאור לא ימצא בבתיכם (שמות יב): וסיים בחמץ. כי כל אוכל [מחמצת] והוה ליה למכתב כי כל אוכל שאור כו' דהא אתיא עונשו עם אזהרתו זהו שאור וכו'. כזה כן זה: לענין אכילה כולי עלמא לא פליגי. דאפילו ב''ש מודו דחמץ חייב בכזית כשאור באכילתו וכדר' זירא אבל לביעור לב''ש לא השוו מדאיצטריך קרא למכתבינהו לתרוייהו לא יראה לך חמץ ולא יראה לך שאור לא ילפינן למימר כי היכי דבאכילה השוה הכתוב אכילת חמץ לביעור שאור אף לביעורו השוה לו דמדאיצטריך למכתבינהו יש חלוק בשיעורן: תניא נמי הכי. דבביעור הוא דפליגי ולא באכילה: השוחט דיעבד. דאי שחט משמע אבל לכתחילה לא שרי ליה בית שמאי לשחוט אא''כ יש לו עפר מוכן תיחוח: מכלל דת''ק סבר ישחוט. בתמיה והא השוחט קאמר הא לא קשיא. לא ישחוט דב''ה אכסוי לחודיה קא מהדרי והכי קאמר לא יגמור מעשה השחיטה דהיינו הכסוי: לא ישחוט ויכסה. אע''פ ששחט לא יגמור: השוחט שבא לימלך. אע''ג דהשוחט דעלמא דיעבד על כרחך הכא לכתחלה השוחט שבא לשחוט (בהמה) ובא לימלך לנו מה יעשה אם ישחוט אם לאו הואיל ואין לו עפר תיחוח ב''ש אומרים כו': רב יוסף אמר כו'. ולקמיה מפרש במאי קמפלגי רבה ורב יוסף אליבא דב''ש: בעפר. משמע שהוא נבלל וטמון בעפר קודם הכסוי: וכסהו עפר. הוי משמע דלא קפיד אלא אכסוי: אית לן דר' זירא. ובעינן עפר למטה והכי קאמר רבה אם יכולין לומר לו שחוט מיד שיש לו כבר עפר למטה שרינן ליה אבל אם אנו צריכין לומר לו חפור תחלה לא נתיר לו: דלמא. לאחר חפירה ממליך ולא שחיט נמצא שחופר בחנם: הא עדיפא. דלא תגזור הכי: והא קא עביד כתישה. לרב יהודה פריך דאמר והוא שיש לו דקר נעוץ אלמא דטעמא דמתניתין לאו משום דאתי עשה דוכסהו בעפר ודחי את לא תעשה כל מלאכה אלא משום דכבר חפור ועומד הוא והא קא עביד כתישה שעדיין רגבים מדובקים הם ואינן ראוין לכסוי אלא אם כן כותשן וכותש תולדה דטוחן הוא ומלאכה היא:"))

[/spoiler]