Español python?

Hola, no puedo cambiar a español el python, he puesto en mi perfil que se ponga en español pero he hecho una o dos cosas en python y luego me ha vuelto, no me dificulta el inglés pero tal vez algo que me toma 5 minutos en hacer en español tal vez me toma 15 en inglés (cuando se dificulta el problema) Es normal que el lenguaje esté en inglés? están todos así o es un problema de mi user?

pd: ahora no puedo poner ni la primera parte en español, he reseteado mi progreso y nada (y veo mi barra web y dice /es

Translation

Hello, I can not change to Spanish the python, I have put in my profile that is put in Spanish but I have done one or two things in python and then I have returned, I am not difficult English but maybe something that takes me 5 minutes in Doing in Spanish maybe takes me 15 in English (when the problem is difficult) Is it normal that the language is in English? Are they all like this or is it a problem for my user?

pd: now I can not put the first part in Spanish, I have reset my progress and nothing (and I see my web bar and says / es

Hi there, it is normal that the challenge prompts are in English. Unfortunately, most documentation for coding is in English, so at some point any hopeful developer needs to learn some English in order to succeed. That said, we are committed to translating our introductory content into non-English languages in the future.

Good luck!

bueno creo que no se puede desde la pagina poner al español pero mas facil busca por internet algo como " cursos de xxxx en codeacademy" y normalmente te sale el primero en español
por cierto aqui el link de lo que pides
https://www.codecademy.com/es/tracks/python-traduccion-al-espanol-america-latina-clone-1